Teraz jest 18 lut 2020, 19:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 04 maja 2010, 18:28 
Offline
Cuś na kształt tasaka
Cuś na kształt tasaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2008, 21:55
Posty: 77
Polubił post: 0 razy
Polubiono jego post: 2 razy
GrothuN napisał(a):
a jak wygląda sprawa larpa ?? i czy można palić ognisko koło namiotu (w naszym wypadku będzie to NS-ka (wojskowy namiot przerobiony na namiot orkowy :) ) )
bo będziemy chcieli upiec sobie kiełbaski albo kurczaka jakiegoś do piwka bądź do własnymi rękami pędzonego winka :)

w zeszlym roku byl kategoryczny zakaz rozpalania ogniska gdziekolwiek na terenie toporiady (wyjatekiem bylo to jedno ognisko, przy ktorym odbywalo sie zakonczenie). orkusy znalazly sposob na ominiecie tego zakazu, innych ognisk nie widzialem


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 04 maja 2010, 18:34 
Offline
Katowski No. 666
Katowski No. 666
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 12:45
Posty: 829
Polubił post: 63 razy
Polubiono jego post: 132 razy
Jeżeli chodzi o orkusów. Panowie jest pytanie, czy chcecie zrobić własny orczy obóz czy planujecie dołączyć do naszego?

EDIT:
P.S. Przepraszam jeżeli nie pamiętam(tym bardziej jeżeli poznałem) człowieka o ksywce Grothun.

_________________
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa."


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 05 maja 2010, 22:22 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 wrz 2008, 15:49
Posty: 515
Polubił post: 35 razy
Polubiono jego post: 8 razy
GrothuN napisał(a):
(wojskowy namiot przerobiony na namiot orkowy :) ) )



Ha ha ha ha Orczy Wóc sie uśmiać. Pipa musieć pokazać ze móc być orkusa,nie ma tak ,że przyjśc pipa i powiedzieć moja chcieć byc orkusa.Jedyne orkusa być NASZA orkusa!

Zrozumieć czy musieć użyć nienacka?

A jak ktura pipa pomyślec ze muc byc orkusa to znaczy ze byc glupia bo orkusa byc jak Bogdan przez moja powiedziec ze byc orkusa.

Moja konczyc i reszta zamknac japa

Urban Ninja napisał(a):
Jeżeli chodzi o orkusów. Panowie jest pytanie, czy chcecie zrobić własny orczy obóz czy planujecie dołączyć do naszego?

EDIT:
P.S. Przepraszam jeżeli nie pamiętam(tym bardziej jeżeli poznałem) człowieka o ksywce Grothun.


Moja tesz nie pamietac taka pipa.a Tfoja sie zamknac.

_________________
O o!


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 06 maja 2010, 11:08 
Offline
Cuś na kształt tasaka
Cuś na kształt tasaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2008, 21:25
Posty: 75
Lokalizacja: Nysa
Polubił post: 5 razy
Polubiono jego post: 0 razy
I ja tak pomyślałem. Pierwsze co orkowie powinni zrobić w takim wypadku (nawet przed skórowaniem elfa) to zjeść konkurencyjne plemię.

Btw. A jak to jest z tym ogniskiem? Trzeba przyznać, że obóz bez ogniska, choćby i bardzo małego, to nie obóz. Elfi obóz jaki będzie taki będzie ale jakieś ogniseczko by się nam przydało.


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 06 maja 2010, 18:06 
Offline
Hamierykański tomahawek
Hamierykański tomahawek

Dołączył(a): 15 cze 2009, 17:15
Posty: 145
Polubił post: 3 razy
Polubiono jego post: 10 razy
Gobliny tez mają zamiar mieć w obozie kociołek, żeby w nim zielony sos do elfich żeberek ;) uwarzyć, tez przydałoby się podpalić pod kociołkiem..
:twisted:


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 06 maja 2010, 18:51 
Offline
Zemsta neandertala
Zemsta neandertala
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, 13:14
Posty: 47
Lokalizacja: DalaraN
Polubił post: 1 razy
Polubiono jego post: 0 razy
no w sumie to planujemy dołączyć do orkusów ... i nie ja jeden ale jeszcze 3 osoby więc będzie sporo ... ok skoro niema ogniska to ok ... ale własnego grilla (przytachanego z domu) można rozpalić ?? czy też nie ?? i ja nie być pipa ... bo pipa panie wodzu chędożony to elf ... mroczny , jasny ciemny czy sraczkowaty , duży czy mały , gruby czy chudy ... ale elf ... no i to wszystko a co do namiotu to wam wszyscy kły pogubićie ( może nie dosłownie ) ale bedzie zajbisty

_________________
I LOVE A COMBAT

FOR THE HORDE
TROLL MAGE


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 06 maja 2010, 21:37 
Offline
Katowski No. 666
Katowski No. 666
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 22:46
Posty: 850
Lokalizacja: Warszawa/Rawa M.
Polubił post: 42 razy
Polubiono jego post: 55 razy
Jako organizator muszę Was poinformować, że z tymi ogniskami to się nie rozpędzajcie... pamiętajcie że będziemy w lesie a to dużo zmienia. Dotyczy to również grilla...jeżeli już to w wyznaczonym przez organizatorów miejscu. Kwestia jest do przedyskutowania wśród organizatorów i właścicielami ośrodka.

_________________
A żeby Was pokręciło, a żeby Wam orzeszki spuchli !!!


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 06 maja 2010, 22:09 
Offline
Katowski No. 666
Katowski No. 666
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 12:45
Posty: 829
Polubił post: 63 razy
Polubiono jego post: 132 razy
Co do sprawy ogniska/ognisk, rozumiem i nie mam absolutnie nic przeciwko.
Jednak jeżeli chodzi o grilla w orczym obozie(jakimkolwiek, nawet nie naszym) to przepraszam Panowie ale nie ma takiego nieklimatycnego grillowania. Ork to ork i raczej grilla by w obozie nie rozpalił. :) To takie moje subiektywne zdanie. :)

_________________
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa."


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 07 maja 2010, 01:01 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 wrz 2008, 15:49
Posty: 515
Polubił post: 35 razy
Polubiono jego post: 8 razy
Pipa byc kazda kto woc powiedziec ze pipa.Elfia pipa to elfia pipa-pipa nadpipami.

Moja zrobić konkursa na nowych orkusóf,jak wasza przejsc ogledzina,okazac sie tfarda jak pała wodza,sprytna jak pół wodza,i klimacic jak cwierc wodza to moc byc w obosa.Jak sie okazac ze pipa to pipa won.

nie ma ze chciec i planowac.bo moja zaplanowac obiada z taka pipa jak miec ochota.
rozumiec?takie tarło załatwiać sie inaczej.za zgoda nasza.

_________________
O o!


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Toporiada 2010 moze za wcześnie ale warto podyskutować
PostNapisane: 07 maja 2010, 13:32 
Offline
Zemsta neandertala
Zemsta neandertala
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, 13:14
Posty: 47
Lokalizacja: DalaraN
Polubił post: 1 razy
Polubiono jego post: 0 razy
O wy ... a na jakiej zasadzie będzie wyglądać taki test na orkusa ?? i w jakim sensie będzie on prowadzony ????

_________________
I LOVE A COMBAT

FOR THE HORDE
TROLL MAGE


Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl