Topory
Toporiada
Złote Topory
Rawa Gra Szanty
Teraz jest 18 cze 2018, 04:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 17:59 
Offline
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 11:18
Posty: 1590
Polubił post: 114 razy
Polubiono jego post: 198 razy
Wyniki ankiety z poprzedniego forum napisał(a):
Jak należy poprawić mechanikę KC?

Poprawiać już istniejącą 78% [ 11 ]
Stworzyć ją całkiem od nowa 21% [ 3 ]

Wszystkich Głosów : 14


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:00 
Offline
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 12:31
Posty: 4987
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Polubił post: 599 razy
Polubiono jego post: 247 razy
Ponieważ dyskurs w temacie o mechanice zupełnie odszedł od pierwotnego tematu proponuje nowy temat w którym skupimy się na poprawie mechaniki. Proszę tylko tych , którzy uważają to za bezsensowne o nie przeszkadzanie.Szczególnie liczę tu na Banana , który ma talent do tworzenia mechaniki.

_________________
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!

Boże, daj mi pogodę ducha abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę,
odwagę, abym zmieniał to, co zmienić mogę, i mądrość, abym odrózniał jedno od drugiego. - Marek Aureliusz


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:01 
Offline
Conan™ Seria Limitowana
Conan™ Seria Limitowana
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 20:29
Posty: 1341
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Polubił post: 4 razy
Polubiono jego post: 195 razy
Spalić KC na stosie i ekskomunikować autorów!

Moim zdaniem zmodyfikować w stopniu jak najmniejszym usuwając tylko największe nonsensy. Najłatwiej wtedy przystosować do tego graczy.

_________________
Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:02 
Offline
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 12:31
Posty: 4987
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Polubił post: 599 razy
Polubiono jego post: 247 razy
Zacznę od najbardziej rażących dla mnie nonsensów:
1.Irracjonalne założenie , że zbroja wpływa na to jak trudno trafić przeciwnika, wogóle system wyliczania tak zwanej obrony.Mimo kilku prób nie udało mi się go zmienić w sposób satysfakcjonujący.Może ktoś ma jakiś pomysł.
2.Fakt , że siła fizycna wpływa na umiejętność trafiania postaci, na ostatniej sesji Ślimak jednak stwierdził, że ma to sens chciałbym go prosić o argumentację.
U mnie bowiem trafienie wylicza się Dodając do biegłości 1/5 Zr zamiast 1/10 SF i 1/10 ZR.
3.Losowanie postaci.Nie da się ukryć, że jest zbyt długie i skomplikowane.Warto by je choć troche uprościć.
To tak na początek dyskusji.

_________________
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!

Boże, daj mi pogodę ducha abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę,
odwagę, abym zmieniał to, co zmienić mogę, i mądrość, abym odrózniał jedno od drugiego. - Marek Aureliusz


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:03 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 15:38
Posty: 702
Polubił post: 93 razy
Polubiono jego post: 121 razy
To od czego ja bym zaczął to zmiana wartości atrybutów.
Za duży rozrzut jest między najniższą możliwą wartością a wartością maksymalną. Ogólnie za duże są wartości atrybutów. Jak testować cechę 300??? Dać modyfikator -200 czy może podzielic na 4???

_________________
Kto gra w RPG, żyje podwójnie


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:04 
Offline
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 12:31
Posty: 4987
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Polubił post: 599 razy
Polubiono jego post: 247 razy
Do PofD: muszę przyznać , to logiczne wytłumaczenie istniejących zasad.
Ja osobiście wolę wprowadzić możliwość parowania np.jako test na połową biegłosći.

Bananie te współczynniki rzeczywiście nie są najwygodniejsze szczególnie dla MG, ale nie wydaje Ci się że zmiana współczynników to będie de facto pisanie mechaniki od nowa?
Nie , mówię ,że to źle ,ale czy masz na to jakiś pomysł?

_________________
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!

Boże, daj mi pogodę ducha abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę,
odwagę, abym zmieniał to, co zmienić mogę, i mądrość, abym odrózniał jedno od drugiego. - Marek Aureliusz


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:05 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 15:38
Posty: 702
Polubił post: 93 razy
Polubiono jego post: 121 razy
Obniżenie wartości atrybutów nie zmieni całej mechaniki.

Tatary grają w WFRP na obniżonych statystykach i jakoś nie musieli przerabiać całej mechaniki.

Ten tydzień mam przesrany, uczyć się muszę ale obiecje że zagłębie się w mechanikę KC i przedstawie kilka propozycji zmian.

_________________
Kto gra w RPG, żyje podwójnie


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:07 
Offline
Polucja drwala
Polucja drwala
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 14:22
Posty: 211
Lokalizacja: Miasto kwarciane Rawa
Polubił post: 0 razy
Polubiono jego post: 0 razy
Z czego co się orientuje to chyba trzeba zmienić rzucanie kośćmi ustalenie wszystkich wyników (podobno to jest okropne). Niestety w KC nigdy nie grałem, ale sporo na ich temat słysałem

_________________
Niemiec Moskal Nie Osiędzie,
Gdy Jąwszy Pałasza,
Hasłem Wszystkich Zgoda Będzie
I Ojczyzna Nasza.


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:08 
Offline
Postrach tajgi
Postrach tajgi
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 13:09
Posty: 390
Lokalizacja: Łódź
Polubił post: 0 razy
Polubiono jego post: 35 razy
ja nie miałem nie mam i mieć nie bedę problemów z turlaniem kości w KC. modernizować co?? poprawiać - CO?? przecież to co już dawno wprowadzilismy to jest dopracowane wyjaśnione i wałkowane z 1000 razy juz. Jak Banan stworzy nowa mechanike to już nie bedą kryształy czasu tylko bananownia. tyle.

_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Praca nad KC
PostNapisane: 07 wrz 2008, 18:09 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 wrz 2008, 15:49
Posty: 515
Polubił post: 35 razy
Polubiono jego post: 8 razy
Poperam Kraszana,w KC kacetowa jest mechanika bo swiat wydaje mi bezbarwny(nie o tym temat to to sentymentalisci :twisted: sie nie czepiac bo to moje subiektywne zdanie a w ogole to:
"niechce mi sie o tym gadac" i wogole i ten tego)

I w Ankiecie brakuje mi:
-Nic nie zmieniac
-Nic nie zmieniac,wyrzycic wszystko o KC,wyprać pamięć grającym w nie,autora spalić na stosiku i poszczuć kamieniami :twisted:

_________________
O o!


Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl