Topory
Toporiada
Złote Topory
Rawa Gra Szanty
Teraz jest 17 sty 2018, 08:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DZIKI LAS czyli Goblińskie ZŁO - LARP na Toporiadzie 201
PostNapisane: 29 lip 2012, 17:07 
Offline
Polucja drwala
Polucja drwala
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2009, 18:30
Posty: 215
Lokalizacja: Piastów
Polubił post: 4 razy
Polubiono jego post: 15 razy
Mechanika LARPA.
Każdemu szefowi Chaty przysługuje 1 kryształek czerwony – który będzie można wykorzystać w dowolnej chwili na teście własnym lub innego członka grupy i tylko grupy.

Pomiędzy resztą graczy będą rozlosowane kolejne 3 czerwone kryształki i 1 specjalny. Specjalny będzie umożliwiał sukces testu bez losowania kryształków z woreczków, ale musi być zadeklarowany przed testem.

Testy proste typu wykonanie czynności, którą dana osoba potrafi, wykonuje się na poziomie Chaty, informując o chęci wykonania szefa. On decyduje o sposobie, metodzie, składnikach i skutku próby – bez testów woreczkowych.
Wieśmosiostra chce ugotować wywar z pokrzywkbólu – deklaruje Wiedźmie ta decyduje o składnikach i powodzeniu pracy.

Do testów prostych nie zalicza się wymagań z celów chat i własnych.


Przy testach wymagających sytuacji poza chatą i działaniach wrogich, testy wykonuje się losując kryształki czerwone z 3 woreczków

Woreczek łatwy 5/5 łącznie 10 kryształków
Woreczek trudny 3/5 łącznie 8 kryształków
Woreczek Bardzo trudny 2/5 łącznie 7 kryształków

Woreczki posiadają tylko smocze głowy.

Test wymagający umiejętności np. kradzież skarpety śpiącego Wodza - trudność 1 kryształek czerwony. Deklaruje się czynność do jednej ze smoczych głów – to jest test przy szansie, 5/5 czyli tak jak każdy może spróbować. Losowanie z woreczka łatwego jednego kryształka

Test wymagający umiejętności kradzieży skarpety nieśpiącego Wodza, ale lekko podpitego- trudność 2 kryształki. Deklaruje się czynność do jednej ze smoczych głów – jest to test z woreczkiem łatwym i trudny, losowanie po jednym kryształku.

Test wymagający umiejętności kradzieży skarpety Wodza nieśpiącego i stojącego na niej – trudność 3 kryształki. Deklaruje się czynność do jednej ze smoczych głów – jest to test z trzech woreczków po jednym kryształku.

Wszystkie testy wynikające z celów, czyli zadania celowe chat/własne i ich deklaracje wymagają testu o poziomie 3 kryształków, a czasami podwójnego testu, o czym ostatecznie decyduje przed testem Ja.

Np.: ktoś ma za cel kradzież beczki piwa z Szaman Chaty test 3 kryształków przeszedł pomyślnie i jest to łatwe w miarę zadanie. Od smoka idzie informacja przez Frupocztę, że właśnie zginęła w Szaman chacie beczka piwa.

Jeżeli test nie wyjdzie kolejne podejście do niego będzie za 30 minut Czasu Larpa z, ułatwieniem odejmującym 1 kryształek od wymaganej puli – ot jakieś doświadczenie się zdobywa. Ale test nie może spaść do poziomu 0 czyli musi wymagać przynajmniej 1 kryształka.

Zadanie może być też wykonane bez testu w sposób fabularny, ale gdy dojdzie do przyłapania na czynności wrogiej,następuje test konfontacji na poziomie ustalonym przez Mua

Np. kot został przyłapany na wyjadaniu śmietany, następuje konfontacja, musi wykonać test na poziomie 2 aby mu uniemożliwić spałaszowanie śmietany łapiący też dokonuje testu na poziomie 2. Wynik równy lub wyższy powoduje zblokowanie działań kota.

_________________
Czołem biję będąc w tak zacnym gronie RPG-owym.
Jeno trza mi uważać na ostrza coby się nie pozacinać.
Oj pohulamy My pohulamy, na Dzikich Polach i w krwi pohańca zamoczym Topory


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DZIKI LAS czyli Goblińskie ZŁO - LARP na Toporiadzie 201
PostNapisane: 29 lip 2012, 19:00 
Offline
Polucja drwala
Polucja drwala
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2009, 18:30
Posty: 215
Lokalizacja: Piastów
Polubił post: 4 razy
Polubiono jego post: 15 razy
10. SPIŻARNIA i OBIAD CHATA - czyli ci co w łapy goblinów wpadli i skończą na smoczym talerzu kto chętny???
- czyli tak naprawdę włączony do gry GAMES ROOM z kucharzem tzn dyżurującym z GR


Cado – KOTŁOMNIONCHACZOGOTOWACZ – specjalista od zaspakajania dyjetozapotrzebowania samego smoka. To on dba by bestyja nie żarła nieodpowiednich produktasów i szkodzoposiłków. Potrafi też wykwintnie podrywać samicolaski, jak to mówią „przez żołądek do serca”. Jest specjalista od zrobienia posiłku wydawało by się z niczegoniebytu.


UWAGA!!!
WKRACZAJĄCY NA TEREN GAMMES ROOMU W CZASIE LARPA „DZIKI LAS” STAJĄ SIĘ AUTOMATYCZNIE UCZESTNIKAMI SMOKOPOSIŁKOWEGO ZASOBU SPIŻARNIANEGO W OBIAD CHACIE

Życzymy wam udanego i owocnego oczekiwania na pożarcie. MUŁA MENÓ


REGULAMIN i ZASADY OBECNOŚCI W SMOCZOSPIŻARNI:

• Działalnością Smoczospiżarni zażąda wybrany prze Wodza goblinokucharz albo nieszczęśnik trafiony na goblinoloterii
• Prawo Stania się Smokoposiłkiem mają wszyscy, którzy trafia tu w jakikolwiek sposób, bez wyjątku czy chętnie czy nie. Zobowiązują się do bycia CZYSTYM I PACHNĄCYM
• Smokospiżania nie prowadzi dań na wynos albo na szybkoucieczkę, posiłki maja grzecznie wyczekiwać na pożarcie. - OSOBY ZE WZDĘCIAMI PROSI SIĘ O POINFORMOWANIE O FAKCIE WCZEŚNIEJ BY TRAFIĆ DO ODPOWIEDNICIŚNIENIOWEGO KOTŁA

• Obiekty Nawalonopijane lądują na końcu listy oczekiwania do posiłku.

• Garderoba i inne atrybuty niezwiązane z posiłkosmoczym zapotrzebowaniem są niemile widziane.

• Rycerstwo w zbrojach traktowane jest, jako konserwy długoterminowe i odgórnie mają przydzielony czas pożarcia na okres trudności żywieniowopokarmowych.

• Smoczospiżarnia czynna jest do czasu, gdy goblinokucharz ma siłę przyrządzania Smokoposiłków. Jak już nie ma to jest zjadany i przychodzi nowy szczęśliwiec.


• Wszystkie posiłki przebywające w Smokospiżarni zobowiązane są do bezwzględnego przestrzegania następujących zakazów:

o Zakaz wydalania w miejscach nieprzeznaczonych do tego
o Zakaz smrodopalenia tytoniodymowego
o Zakaz niszczenia innych posiłków
o Zakaz zaboru innym posiłkom czegobądź, a zwłaszcza miejsca w kolejce do pożarcia
o Zakaz wszczynania bójek – meso się zbyt szybko psuje jak jest obite
• W sytuacji naruszenia ww. zakazów personel Smokospiżarni ma prawo przerobić delikwentów na posiłki długoterminowe mielone.

• - CHĘTNI DO ZJEDZENIA POZA KOLEJNOŚCIA BĘDĄ IGNOROWANI

Przebywający na terenie Smoczospiżarni zwracają się do siebie tytułami per: Posiłku, przekąsko, potrawko, i innymi zwrotami pokarmowoposiłkowymi, jakie przyjdą obecnym do głowy. Inne zwroty mogą spowodować szybsze skonsumowanie przez smoka i zaniechanie egzystencjonożycia w tumiejscu. Bądź skończą, jako zapasoposiłki suszone.

_________________
Czołem biję będąc w tak zacnym gronie RPG-owym.
Jeno trza mi uważać na ostrza coby się nie pozacinać.
Oj pohulamy My pohulamy, na Dzikich Polach i w krwi pohańca zamoczym Topory


Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl