Topory
Toporiada
Złote Topory
Rawa Gra Szanty
Teraz jest 21 maja 2018, 08:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 07:41 
Offline
Zemsta neandertala
Zemsta neandertala

Dołączył(a): 27 cze 2009, 07:57
Posty: 26
Lokalizacja: YelonkY
Polubił post: 1 razy
Polubiono jego post: 7 razy
Aż mi się przypomniało:

Ludziom którzy późno w noc wpadli na Amberycką sesję z wielkim garem zupy grzybowej, po stokroć dzięki Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 09:51 
Offline
Hamierykański tomahawek
Hamierykański tomahawek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 maja 2009, 09:52
Posty: 123
Polubił post: 10 razy
Polubiono jego post: 25 razy
W takim razie dziękujesz Korkowi i Majce

_________________
5 minut planowania oszczędza 2 godziny pracy


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 12:03 
Offline
Polucja drwala
Polucja drwala
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2009, 18:30
Posty: 215
Lokalizacja: Piastów
Polubił post: 4 razy
Polubiono jego post: 15 razy
Smoczopodziękowania dla:
Jankesa za syna i jego szaleństwo.
Jankosia za prezesowanko i chęci do ciągnęcia takiej mega atrakcji jak Toporiada
Braciom Toporom za przyjęcie do wielkiej zwariowanej rodziny VIVAT TOPORY
Graczom moich sesji - bez was nie było by tak mega zacnie o 3 miejscu nie wspominając.
Rijelowi za wysiłków wiele przy kosmicznych oporach wielu
Reszcie Orgów za wytwałość i zapał do pracy - wiem ile to kosztuje wysiłku - tym bardziej jesteście wielcy a największy jest BĄCZEK ;)
Mamie Jankosia za zajebiste ogórasy (chyba się w nich zakochałem bo są takie jak robiła moja mama)
Nurglasowi z jego pozytywne myślenie i pomocną dłoń zakupodowozową
Thorsteni najlepszej goblińskiej dziwce na dzikim zachodzie za totalzajebiaszczy i wyluzowany mega dystans do siebie.
Pomcnej dłoni przy kole samochodu za zaangarzowanie
Wszystkim uczestnikom Smokonu za wypasione na grubaśno konkursy i program (co roku się rozrasta)
Armi Goblinów - wiecie komu i za co - w końcu jestem jednym z was :)
I mógłbym wyliczać jeszcze tak długo...

Moja 2-ga głowa pragnie bardzo podziękować komisji za przynanie jej II miejsca w ZT

A na koniec PANU BOGU za to że szczęśliwie dotarliśmy do domu z takim uszkodzenim samochodu, które mogło zakończyć nasze żywoty.

_________________
Czołem biję będąc w tak zacnym gronie RPG-owym.
Jeno trza mi uważać na ostrza coby się nie pozacinać.
Oj pohulamy My pohulamy, na Dzikich Polach i w krwi pohańca zamoczym Topory


Ostatnio edytowano 03 sie 2011, 14:10 przez Tomasz Smok Wolski, łącznie edytowano 1 raz

Lubią to!: 1 osób
Bączek(04 sie 2011, 22:40)
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 12:49 
Offline
Cuś na kształt tasaka
Cuś na kształt tasaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, 14:58
Posty: 58
Lokalizacja: Wawka
Polubił post: 0 razy
Polubiono jego post: 7 razy
Tomasz Smok Wolski napisał(a):
Smoczopodziękowania dla:
Thorsteni najlepszej goblińskiej dziwce na dzikim zachodzie...


I tak oto elf został zazieleniony :mrgreen:
Dobry odwet za zelfienie pewnego goblińskiego Grzybka :twisted:

_________________
Wszyscy mamy źle w głowach...


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 13:24 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 15:38
Posty: 702
Polubił post: 93 razy
Polubiono jego post: 121 razy
Po przespaniu się i poukładaniu myśli, mogę spokojnie stwierdzić, że była to dla mnie jedna z lepszych Toporiad! Było RPGowo, było konkursowo i był czas na melanż! :D

Od siebie również chciałbym dodać kilka podziękowań dla osób, które szczególnie, według mnie, na to zasłużyły.
- Dzięki za wsparcie i pomoc podczas środowego incydentu z samochodem dla Sadama i, przede wszystkim, Andrzeja Morkisza. Dzięki również za pomoc ekipie zastępczej pod przewodnictwem Ziomka!
- Dzięki osobom pomagającym mi w transporcie - Mardockowi, Cichemu, Pauli, Tęczy, Hunterowi, Boinowi i jeszcze raz Sadamowi i Andrzejowi.
- Dzięki za zorganizowanie kolejnej edycji dla koordynatorów i organizatorów - Rijelowi, Jankosiowi, Jankesowi, Pauli, Sąsiadowi, Wisiowi i Bączkowi!
- Wielkie dzięki dla Ślimaka, który załatwił tak wiele rzeczy, że tytułu organizatora nie ma chyba tylko przez pomyłkę!
- Dzięki za świetną zabawę podczas pucharu nacji dla Nieumarłych i nie tylko!
- Dzięki za niezły bans w sklepiku dla wszystkich fanów "Jest czas na melanż"!
- Dzięki za fajną sesję dla moich graczy-robotów i dla czwartkowego MG - Kraszana!
- Dzięki, dzięki i jeszcze raz dzięki dla wszystkich współuczestników za kolejną edycję Toporiady!!!

_________________
Kto gra w RPG, żyje podwójnie


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 13:50 
Offline
Cuś na kształt tasaka
Cuś na kształt tasaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2008, 21:25
Posty: 75
Lokalizacja: Nysa
Polubił post: 5 razy
Polubiono jego post: 0 razy
Przede wszystkim chciałbym podziękować Toporom za Toporiadę. Tegoroczna edycja bardzo mi się podobała. Warto było czekać cały rok, jechać przez pół Polski i cztery dni mieszkać w lesie żeby po raz kolejny to przeżyć. W tym roku najbardziej podobało mi się to, że bliżej (choć nie wszystkich tak blisko jak Jankosia) mogłem poznać ludzi, których do tej pory znałem tylko pobieżnie, zatem głębokie podziękowania dla (dopóki się da indywidualnie wymieniać nie będę, żeby nikogo przypadkiem nie pominąć i nie urazić):

Armii Goblinów, za to, że są jednymi z najwspanialszych ludzi/goblinów/krasnoludów/golemów/grzybów… i jak tam dalej leci ten korowód znakomitości oraz za prezenty, które od nich dostałem tylko za to, że jestem oraz Gobliturę, która z roku na rok smakuje mi coraz bardziej :D

Banitów, za doborowe towarzystwo, sojusz, butelkę wody w czasie kryzysu oraz to, że umożliwili mi powrót do domu.

Duetu Nurglingów, za dokarmianie mnie wszelkimi możliwymi smakołykami, tequilę oraz chLARP, w którym pomimo szczerych nadziei wystartować mi się nie udało.

Mojej drużynie z Pucharu Nacji, bo chociaż krasnoludy przejechały po nas jak czołg parowy po szyszkach to zabawa i tak była przednia.

Rodzinie Smoków, za wspaniały LARP, na którym odkryłem swoje powołanie i oczywiście za Smokon.

Ekipie Ewakuacyjnej, dzięki której w ogóle udało mi się wydostać z Fryszerki z Marinesem na czele, który oprowadził mnie po dworcu i zaproponował awaryjny nocleg gdyby nie udało mi się dojechać do domu.

Ekipie, która ułożyła mnie spać, bo chociaż twierdziłem zupełnie co innego, właśnie to było mi potrzebne.

Pszemkom, Aniołom, Demonom, Kamieniom oraz wszystkim innym niezrzeszonym w obozy ludziom, z którymi miałem okazję chwilę porozmawiać.

Aćce, za to, że nie odmroziłem sobie uszu w najzimniejszą noc Toporiady oraz za pomoc medyczną po tym jak mnie ugryzł robak.
I tutaj btw. Jeśli jeszcze raz dojdę kiedyś do wniosku, że odgryzienie mi kawałka palca w takiej sytuacji mi pomoże proszę nie zgadzaj się, bo to przecież trzeba się z szyszką na rozum zamienić żeby coś takiego wymyśleć.

Badi, za krótką, acz szczerą rozmowę, bo ja lubię jasne sytuacje.

I na koniec parę mych ogólnych spostrzeżeń:

Puchar Nacji jest pomysłem absolutnie objechanym i mam nadzieję, że będzie realizowany również za rok.

Cieszę się, że znowu wyszła taka ciepła, rodzinna Toporiada jak w latach poprzednich.

Zauważyliście, że kiedy nie ma orków w niszę szabrowniczą przerażająco szybko wpasowują się elfy?

Chyba ukruszyłem sobie ząb ciągnąc Artutowi… butelkę.

Kochane Topory, róbcie to co robicie, bo robicie to niesamowicie dobrze.


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 14:05 
Offline
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 11:18
Posty: 1570
Polubił post: 110 razy
Polubiono jego post: 196 razy
Thorsten napisał(a):
Zauważyliście, że kiedy nie ma orków w niszę szabrowniczą przerażająco szybko wpasowują się elfy?


Muszę Cię zawieść ;P
Może i dołączyliście do Stowarzyszenia Szabru na Toporiadzie, ale my (mimo, że tym razem incognito), żadnej niszy w tej kwestii nie zostawiliśmy :P


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 14:23 
Offline
Pała nie topór
Pała nie topór
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, 16:59
Posty: 11
Lokalizacja: Wesoła
Polubił post: 1 razy
Polubiono jego post: 0 razy
O jeszcze przypomniało mi się jedno podziękowanie :D
Osobie, która zszabrowała mi 0.5l Cytrynówki z namiotu pozostawiając w nim resztę cenniejszych rzeczy :P (Piwa zostały.. cytrynówki brak... Aćka .. Tylko Ty wiedziałaś gdzie mój namiot jest i rozpijałaś ze mną cytrynówkę ( tak było jej więcej ale było trochę zakamuflowanych dla ludzi, którym się nie udało dotrzeć na Topo) )
Bla bla. jeszcze się dopiszę... dziękuję wszystkim za klimat!


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 19:14 
Offline
Pała nie topór
Pała nie topór
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2010, 17:45
Posty: 16
Polubił post: 1 razy
Polubiono jego post: 2 razy
Ode mnie też słów kilka.
Dziękuję wszystkim za mile spędzony czas.
Bonsai za to że goniła mnie cały czas do roboty;
Wszystkim Aniołom i Demonom, niestety z przyczyn od nas niezależnych wyszło jak wyszło.
Gigantyczne podziękowania dla mojego rodzimego Panteonu za wspaniałą zabawę przez wszystkie nieprzespane godziny (Sen jest dla słabych!) w szczególności chcę podziękować Anheliusowi za to że kiedy okazałam się być "bezdomna" przygarnął mnie do siebie i ogólnie za wszystko.
Wszystkim którzy mieli (nie)przyjemność słuchać mojego darcia pod wiatą i nie uciekli ;)
Smokowi za wspaniałego Larpa oraz wszystkim jego uczestnikom.
Prowadzącemu prelekcję o Wolsungu - kiedyś podeślę moje bazgroły tak jak mówiłeś.
Elfom za Puchar Nacji i nie tylko.
Wszystkim tym którzy wspomogli moją wielogodzinną bezsenność rozmowami przy ognisku między innymi Samurajowi i koledze o stopniu kaprala (wybacz że nie zapamiętałam imienia!)


A i pozdrawiam ziomka od mycia zębów z niedzieli! :)


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na Toporiadzie 2011 było CIACH TRACH W PIACH!
PostNapisane: 03 sie 2011, 19:19 
Offline
Hamierykański tomahawek
Hamierykański tomahawek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 13:05
Posty: 125
Lokalizacja: Rawa Maz Bijacz.
Polubił post: 0 razy
Polubiono jego post: 2 razy
Przyszla pora i na Krykola wiec i ja cos mazne:D Dziekuje koordynatorom oraz ludzia ze sklepiku:D Tym ktorzy uskuteczniali bans przed sklepikiem jak i w nim. Lewemu za sesje i Badi za [brak kultury] jej:D Ziomkowi i Sknerusowi ze mnie bezpiecznie odtransportowali do namiotu:D( pierwszy raz mialem swoj namiot wiec nietrafilem:D). Goblinom za wszystko. Ekipie z Piotrkowa za to ze poprostu byli:D. Yagowi za dramy i perke. Ogolnie dla ludzi ktorych znalem i dla tych ktorych poznalem:D Ogolnie byl czas na melanz:]

PS. Juz pisze epicka kampanie wiec sie szykujcie na krysztaly bo nieodpuszcze.

_________________
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.


Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl