Topory
Toporiada
Złote Topory
Rawa Gra Szanty
Teraz jest 18 paź 2018, 19:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:05 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 wrz 2008, 13:03
Posty: 679
Lokalizacja: Tatar
Polubił post: 93 razy
Polubiono jego post: 91 razy
Nie powiedzialbym, że mechanika w WH jest kompletnie nierealistyczna. Moze faktycznie nie jest to pelny realizm, ale umowmy sie, że stworzenie mechaniki w pelni realistycznej jest niemozliwe. A moim zdaniem rozwiazanie procentwowe (patrz WFRP) jest jak najbardziej na miejscu i dość realistycznie. Potkreślam słowo dość. :)


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:06 
Offline
Conan™ Seria Limitowana
Conan™ Seria Limitowana
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 20:29
Posty: 1341
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Polubił post: 4 razy
Polubiono jego post: 195 razy
Jankoś napisał(a):
Zgadzam się ,że mechanika WFRP jest grywalna natomiast właśnie przez to jest kompletnie nieralistyczna.
Niestety póki mechaniki RPG są albo grywalne alb realistyczne,dobrze jeśli wogól mają którąś z tych cech :twisted:
W najlepszym wypadku może to być jakiś kompromis pomiędzy tymi dwoma cechami.


Uważam, że jest możliwe stworzenie mechaniki w pełni realistycznej i jednocześnie grywalnej w dodatku uważam, że jest to jedyna możliwa opcja stworzenia takiej mechaniki - musi być ona maksymalnie "odszczegółowiona" a realizm musi w niej zależeć od interpretacji MG. Mimo to postuluję nie kontynuować tego tematu tutaj jeno w jakimś odrębnym miejscu.

_________________
Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:13 
Offline
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 12:31
Posty: 5040
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Polubił post: 603 razy
Polubiono jego post: 247 razy
Załóz taki temat Adminie wobec tego bo jest ciekawy.
Zważ tyko na jedno , że taka mechanika o jakiej piszesz jest dobra tylko dla doświadczonych MG oraz graczy.

_________________
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!

Boże, daj mi pogodę ducha abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę,
odwagę, abym zmieniał to, co zmienić mogę, i mądrość, abym odrózniał jedno od drugiego. - Marek Aureliusz


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:14 
Offline
Postrach tajgi
Postrach tajgi
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 13:09
Posty: 390
Lokalizacja: Łódź
Polubił post: 0 razy
Polubiono jego post: 35 razy
Heroizm - tak tak to jest to coś co ma zawsze druzyna Margara - czytaj zdolność wpakowywania się w duze kłopoty i umiejętność wyłażenia z nich zawsze niekonwencjonalnymi metodami i tak szalonymi że aż włosy MG stają deba. to właśnie jest heroizm. albo głupota. zresztą to chyba to samo.

_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:15 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 wrz 2008, 15:49
Posty: 515
Polubił post: 35 razy
Polubiono jego post: 8 razy
Z niegrywalnością młotka chodzilo mi tylko o to,ze schody zaczynają się przy rozwinietych postaciach i tym,ze w końcu nie ma jak i czego rozwijać.Tez podobnie pojmuje grywalnosc,tylko chodzilo mi niesprecyzowalem o ten jej aspekt.

K8:Odnosnie 8 kostek,fakt nie bylem na wiecej niz 3 kregu,ale wydaje mi sie,ze z tych tabelek mozna miec chyba max.3 rozne kostki+karma+ew.z żywołu coś.Nie wiem jak to zrobileś oszuściku :wink: :twisted:

Odnosnie liczenia ślimaku,trzeba zastosowac twoją metode nauczania ktora chciales wpajac nasz ojczysty języczek,rówież do matematyczki :twisted:

Slimaku nie mówiłem,ze uważasz adeptowosci za nierealną :shock: chodzilo mi o to,ze brak realizmu moze byc spowodowany tym,ze postacie to adepci.
Odnośnie obrony i tego z wspolczynnikami,musze :cry: przyznac :cry: Ci :? racje :twisted:

Odnośnie tego co zauwazyl banan to tez to zauwazylem,naprawde Hubusiu przesadziłes :wink:

_________________
O o!


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:16 
Offline
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 12:31
Posty: 5040
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Polubił post: 603 razy
Polubiono jego post: 247 razy
Mardock napisał(a):
Odnośnie tego co zauwazyl banan to tez to zauwazylem,naprawde Hubusiu przesadziłes :wink:


Czytajcie proszę uważnie posty do których się odnosicie.Mimo to powtórzę jeszcze raz:Bananie ja w tym poście. wypowiadałem się na temat pojęcia Heroizm ,a nie pojęia system w konwencji Heroic Fantasy. To nie są tożsame terminy.

Chyba ,że nie zgadzacie się z takądefinicją słowa heroizm, a nie konwencja heroic fantasy?Wtedy chętnie podyskutuję.Tylko żebyśmy pisali o tym samym, a nie dwóch całkiem róznych kwestiach.

_________________
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!

Boże, daj mi pogodę ducha abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę,
odwagę, abym zmieniał to, co zmienić mogę, i mądrość, abym odrózniał jedno od drugiego. - Marek Aureliusz


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:17 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 15:38
Posty: 702
Polubił post: 93 razy
Polubiono jego post: 121 razy
Mi to nie pasuje ani do konwencji Heroic Fantasy ani do definicj heroizmu.

_________________
Kto gra w RPG, żyje podwójnie


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:18 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 wrz 2008, 15:49
Posty: 515
Polubił post: 35 razy
Polubiono jego post: 8 razy
Ja pije do przykładu chłopa,ktory jest poprostu conajmniej nagięty :twisted:

_________________
O o!


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:19 
Offline
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, 13:02
Posty: 1574
Lokalizacja: Wa-wa
Polubił post: 141 razy
Polubiono jego post: 236 razy
Szlachcicie sie kur** mac znalezli, nagietych chlopow wszedzie widza, za porzadna robote bysta sie wzieli lepiej nieuki a nie sie czepiata tylko i siedzita w tych swych, no... syferkach. :twisted:

_________________
Gdy nadejdzie dzień sądu najładniejszy z najładniejszych przyzwie zapomnianych. W lewą dłoń weźmie on magiczne figury, w prawicy będzie dzierżył księgę złą i słowami swymi sprawi że klan bez nazwy z popiołów powstanie.


Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rasy w Earthdawnie
PostNapisane: 06 wrz 2008, 16:20 
Offline
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 wrz 2008, 13:03
Posty: 679
Lokalizacja: Tatar
Polubił post: 93 razy
Polubiono jego post: 91 razy
Panowie (pań nie stwierdzono) - NIE ROZMYWAMY :D


Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl